Ne aflam la final de 2022, moment in care se produc atat de multe schimbari in social media. Toate canalele de comunicare online se actualizeaza zilnic. Unele se imbunatatesc, altele nu.
Tu esti la curent cu noutatile? Si ce faci la final de an pentru a iti imbunatati strategia de comunicare si promovare online?
Obisnuim la final de an sa analizam. Ne analizam pe noi: cat sport am facut sau n-am facut, cate carti am citit, ce relatii am intretinut. Analizam business-urile si ar trebui sa analizam si activitatea noastra online, daca avem o prezenta acolo, si vrem sa o mentinem, ba chiar sa o imbunatatim.
Social Media nu inseamna doar postari si reclame, schimbat cover-uri si distribuit in grupuri, social media inseamna si analiza, audit si strategie. Asa ca la final de an e bine sa-ti analizezi toata activitatea pe care ai avut-o si sa vezi ce a mers si ce nu, astfel incat anul viitor sa poti face mai bine.
Iata cateva sfaturi pe care le poti pune in practica
Statistici.
Descarca statisticile ultimului an si vei avea acces la o multitudine de informatii: Ce postari au avut cel mai mare impact, ce apreciaza urmaritorii tai, cati urmaritori noi ai, si cati au abandonat pagina, dar si care a fost perioada cea mai activa din an. Tine cont de aceste informatii cand iti planifici continutul pentru urmatorul an.
Cum ai acces la statistici in pagina de facebook? Intra aici si urmareste pasii.
Urmareste-ti urmaritorii!
Meta, dar si alte retele de socializare iti ofera informatii despre cei care te urmaresc. Gen, varsta, locatie, ora a care sunt activi, dar si ce tip de continut apreciaza. Profita de asta si vezi daca cei care sunt acolo, in numar mic sau mare, sunt acei oameni carora tu vrei sa le vinzi. Daca nu, creaza-ti o strategie pentru ca in 2023 sa-i gasesti pe aceia care te intereseaza.
Audit al reclamelor.
Pune la punct un scurt audit al campaniilor tale, in functie de sezon si vezi unde ai avut succes si unde te-ai blocat. Anul 2023, poate fi mai bun, daca stii ce sa eviti.
In Meta, ai acces in Administrare Reclame, la toate campaniile create. Iata cum poti accesa datele:
Pe baza celor descoperite, pune la punct planul de actiune pentru primele trei luni din 2023, care trebuie sa fie in concordanta, desigur, cu strategia ta de business 🙂
Iti voi scrie curand…