Cum sa raspunzi comentariilor negative din online

Ti-am pregatit un ghid care te va ajuta sa raspunzi comentariilor negative din online, intr-un mod care sa te avantajeze. Ma bucur ca ai ajuns aici, astfel inteleg ca deja stii cat este de important sa raspunzi acestui tip de feedback.

Orice recenzie/comentariu/mesaj, face parte din procesul tau si trebuie acceptat si raspuns intr-o maniera pozitiva. Iti spun eu cum o poti face, daca nu ai o echipa de SM care sa te ajute.

Cum sa raspunzi comentariilor negative din Social Media

Citeste textul de trei, patru, cinci ori. La prima citire ti se va parea horror, la a doua groaznic, la a treia deja vezi lucrurile altfel. Citeste pana intelegi exact ce a vrut sa spuna X prin mesajul sau si abia apoi incepe sa raspunzi. Vei observa ca si perspectiva ta se ca schimba si nu ti se va mai parea chiar atat de tragic. Ai sa vezi cate de mult difera raspunsul tau de la prima citire, cu raspunsul de la a patra citire.

Pune-te in pielea respectivului care a scris feedback-ul si vezi ce il deranjeaza de fapt. E o problema personala? Chiar a gasit ceva rau in produsul/serviciul tau? Are dreptate sau nu? Poate are, dar s-a exprimat gresit. Analizeaza-l bine si gandeste-te cum ai vrea sa ti se raspunda.

Incepe sa scrii raspunsul pe o „ciorna”. intr-un fisier word, daca esti pe desktop, sau notes, mesaj, daca esti pe telefon. Si la fel ca in cazul textului scris de „prietenul tau”, reciteste-l pana simti ca este ceea ce trebuie.

Scurt si la obiect. Raspunsul tau trebuie sa raspunda problemei lui, in raspunsul tau trebuie sa fie solutia. Daca intr-adevar, are dreptate, cere-ti scuze. Incepe prin a-i spuna ca il intelegi si ca feedback-ul lui este foarte important pentru tine si businessul tau, si apoi spune-i cum reolvi problema. Daca nu are dreptate, spune-i ca la fel, feedback-ul lui este important pentru tine, dar tu vezi altfel situatia si explica-i de ce. Aici nu vorbesti doar pentru el, ci si pentru ceilalti care te urmaresc.

Daca acest comentariu are succes, obtii un reach bun in pagina, incearca ca a doua zi, a treia zi sa creezi continut legat de subiectul comentariului. Incearca sa „rezolvi” problema prin a le arata solutia. Creaza postari video si text, poate un live in care sa raspunzi la intrebari.

Exemple de raspunsuri la recenzii negative

Iata un exemplu de cum sa NU raspunzi la un comentariu

Iata cum sa raspunzi acestui tip de comentariu:

Observi diferenta?

Sfat: Iata ce poti face pentru a-ti usura viata din online: creeaza-ti scenarii cu recenzii negative si apoi raspunsuri la acestea. Astfel, cand te vei confrunta ca aceasta situatie, pur si simplu copiei raspunsu sau/si il adaptezi in functie de mesaj.

Ti-a fost util acest articol? ūüôā



Leave a Reply

Your email address will not be published.

*
*
*