Dacă lucrezi în Social Media, acest articol trebuie să-ţi devină cunoscut şi să-l ştii ca pe “Tatăl Nostru”. De ce? Pentru că fie va trebui să foloseşti aceste informaţii chiar tu, atunci când, rapid, trebuie să publici o informaţie şi ai nevoie de o imagine bună care să completeze postarea, fie va trebui să faci brief-uri către grafician, şi atunci TREBUIE să-i dai toate informaţiile necesare, implicit dimensiunile imaginilor de care ai nevoie. Fie un cover, fie pentru o postare, sau pentru campanii.

Aşadar, pentru a prezenta cât mai ok informaţiile pe care doreşti să le transmiţi şi pagina ta să arate aşa cum trebuie să arate o pagină de brand, trebuie să ştii foarte bine dimensiunile necesare imaginilor distribuite in online, pe canalele de socializare!

 

Acestea fiind scrise şi povestite, vă urez succes!

Cu drag, Oana

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *