Oana Marina

Natural born communicator & social media addicted

Mâna care nu spune o poveste, nu primeşte pomană!

Adevărat sau nu?

Ei bine, asta se aplică şi când vine vorba de advertising. Nimeni nu va cumpăra X produs, fără să afle ceva despre el, fără să ştie la ce-I este de folos, cu ce-l ajută şi dacă îi rezolvă anumite probleme. Dar toate acestea trebuie prezentate într-un anumit context, nu cu bullets. Să ai acel ceva care atrage consumatorul, să ai “povestea”. De aceea s-a inventat “copywriting-ul”.

Ce este acela un copywriter?

Persoana dedicată care va furniza conţinut pentru campaniile de marketing şi nu numai. Acesta este responsabil cu tot ce ţine de comunicarea unui brand către consumator. Aici vorbim de slogan de brand, de campanie, e-mail marketing, facebook ads, broşuri, oferte, prezentări, calendar Social Media, etc. Desigur, acesta va fi ghidat de o strategie bine pusă la punct.

De ce e nevoie de un copywriter?

Copywriting-ul reprezintă scrierea de texte cu un anumit scop. În cea mai mare parte, cu scopul de a vinde Xprodus sau X servicii. Un conţinut bun va reuşi să convingă mai repede un consumator să ia decizia de a cumpăra. Un text bun va putea să schimbe părerea unui consumator şi astfel ghidându-l spre achiziţie.

Când e nevoie de un copywriter?

Când ai luat decizia de a-ţi scoate produsul sau serviciile în lume. Încă de la conceperea sloganului până la prima campanie de marketing. De la prima postare pe facebook, până la primul newsletter trimis. Aşa, că da, e nevoie de mintea creativă a unui om prieten cu word-ul.

Stai liniştit,  nu e nevoie să angajezi un copywriter full time încă de la început. Marele avantaj este că vei găsi foarte mulţi freelanceri dispuşi să lucreze cu tine pe proiect. Bine ar fi să lucrezi cât mai mult cu acelasi om, să fie o continuitate în ceea ce scrie pentru tine şi brandul tău.

 

 

To be continued…



Leave a Reply

Your email address will not be published.

*
*
*