Daca ai ajuns aici, inseamna ca te-a atras titlul si iti doresti sa gasesti cheia succesului in online! Vei afla de la mine cum sa te folosesti de o pagina de facebook ca sa-ti cresti afacerea.

Ai o pagina de facebook? Iata doua variante de raspuns, pentru care eu am intrebari:

“Da, am pagina de facebook!” Dar o folosesti la capacitate maxima? Stii la ce te ajuta si cum sa lucrezi pe ea, astfel incat sa obtii rezultatele dorite?

“Nu, nu am pagina de facebook!” Daca ai un business si vrei sa auda cat mai multa lume de el, ar fi bine sa-ti faci una chiar acum!

Cum iti ajuta pagina de facebook businessul?

In afara de simplele, dar importantele postari, facebook iti ofera multe alte ustensile pe care le poti folosi in crearea unei comunitati in jurul brandului tau. Iata 3 modalitati prin care poti obtine rezultatele dorite:

Recenzii si feedback

Stiai ca poti incarca recenziile din facebook pe site-ul tau? Daca un client a cumparat de la tine si iti scrie o recenzie buna, pune-o si pe site pentru a le oferi si celor care te viziteaza acolo si poate nu sunt pe facebook pentru a vedea parerea altora despre produsele tale.

Asta pentru a avea aceeasi informatie atat pe retelele de socializare, cat si pe site.

Stim ca traficul pe site vine din surse diferite. Nu toti sunt ajunsi acolo de pe pagina de facebook. Asa ca iti propun ca si pe site sa ai un buton cu trimitere catre pagina de recenzii din facebook, astfel incat clientii multumiti de produse care sunt pe site, iti pot face trafic si continut de calitate si pe pagina de facebook.

Provoaca la discutii

Pagian ta de facebook are deja o audienta compusa din diferite tipologii de persoane. Fiecare asteapta si cauta ceva de la tine. Incearca sa faci tot posibilul sa le oferi continut de calitate, informativ si uneori amuzant. Pe langa asta, incearca sa comunici cu ei.

Postarile din pagina ta ar trebui sa fie 80% informatie, amuzament, intrebari, video, si restul de 20% sa fie vanzare. Incearca sa afli detalii despre oamenii prezenti acolo, intreaba-i lucruri care, desigur, au legatura cu domeniul tau, astfel ii vei provoca sa-ti raspunda si ambele parti vor avea de castigat: tu reach organic, ei timp de calitate si informatii bune.

Ajutor pentru motoarele de cautare

Daca nu ai succes cu site-ul cand vine vorba de rezultate in google, afla ca pagina de facebook te ajuta sa fii acolo cand cineva te cauta. Facebook are una dintre cele mai bune prezente in google, asa ca o pagina de facebook cu numele tau, te va ajuta. Cu cat ai mai multa activitate pe pagina, cu atat mai bine.

Nu vei aparea in prima parte a paginii, dar cu siguranta in top 10 rezultate, asa ca sa fie primit!

Fii prezent in comunitate

Asta inseamna ca vei comenta, iti vei spune parerea si vei fi prezent pe alte pagini de facebook, in alte comunitati online, dar cu pagina de facebook si nu cu al tau cont personal.

Oamenii te vor vedea, vor afla de tine si vor fi curiosi sa intre pe pagina ta sa afle mai multe. Nu te opresti aici. Daca vei primi like-uri la comentariul tau, ai optiunea de a-i invita pe acei oameni sa-ti aprecieze pagina. Cumva, ai sanse mari sa obtii notorietate si o audienta mare, cu oameni care chiar sunt interesati de ceea ce faci.

Concluzia: Am lasat in acest articol doar cateva mici tipsuri care te pot ajuta sa-ti cresti afacerea cu ajutorul paginii de facebook. Dupa cum bine vezi, nu ai nimic de pierdut, totul este foarte usor, si… la un click distanta de tine si rezultatele pe care ti le doresti.

Daca ai deja o pagina de facebook, incearca sa pui in aplicare acesti pasi si vezi ce rezultate obtii. Daca nu ai una, e timpul sa faci!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *